Over Royal Promotions
Van een albumrelease tot landelijke film- en theaterpremières. Royal Promotions bouwt voor uiteenlopende opdrachtgevers aan relaties met de media. Als geen ander weten wij dat de (emotionele) beleving rondom een artiest, een voorstelling of een evenement alsmaar belangrijker wordt. Dit vraagt niet alleen om effectieve communicatiestrategieën, maar ook visionair identiteit –en imago (kunnen) denken. Wij spelen hierop in aan de hand van relevante content. Wij geloven berichtgeving die helder is, maar ook een emotie oproept. Dit resulteert in pakkende, boeiende, dan weer opmerkelijke artikelen, campagnes, interviews of reportages.
Opgericht in 2005 door ‘PR-denker en maker’ Marco de Koning, is het bureau inmiddels uitgegroeid van een klassiek publiciteitsbureau tot een gepassioneerd PR- en marketingbureau. Met een pragmatische benadering, onmiskenbare tijdwijding en uitstekende mediacontacten realiseert Royal Promotions onderscheidende PR-activatie plannen met als doel het genereren van landelijke en regionale PR, waaronder vanzelfsprekend ook free publicity. Hiervoor onderhouden wij een uitgebreid medianetwerk en goede relaties met journalisten, redacteuren, radio- en televisiemakers en bloggers. Deze werkzaamheden worden met een klein en zeer betrokken team uitgevoerd en altijd vanuit een passie voor PR!
Royal Promotions werkt voor zeer uiteenlopende opdrachtgevers. Naast vaste samenwerkingen met oa. De Graaf en Cornelissen Entertainment, Studio 100, Stage Entertaiment, MediaLane en PilotStudio zijn we ook betrokken bij projecten als: De Toppers, Musical Awards Gala, Soldaat van Oranje – De Musical, etc. Ons werkveld is echter nog breder, van opera’s en balletten naar product- en boeklanceringen. Een actueel overzicht van onze projecten is hier te vinden.